Destaquen els informatius i les estrenes

TV3 torna a ser líder a l'abril i encadena 21 mesos de lideratge indiscutible

Els programes informatius i també les estrenes com el concurs "Persona infiltrada" o la sèrie "Les de l'hoquei" fan que TV3 torni a ser líder a l'abril

Ja són 21 mesos seguits els que TV3 continua sent líder d'audiència a Catalunya. Al mes d'abril, també amb una quota del 13,5%. Destaquen els programes informatius, però també estrenes com el concurs "Persona infiltrada" o la sèrie "Les de l'hoqueihan comptat amb un ampli suport del públic.

Les audiències de l'última nit electoral de TV3 són de vertigen. El programa dels resultats va tenir gairebé més d'un 41% de "share" i gairebé un milió i mig d'audiència mitjana. És el programa electoral més vist dels últims 15 anys.

TV3 ha liderat 27 dels 30 dies del mes d'abril. La cadena, a més, manté el lideratge al day time (13,2%) i també del prime time (15,6%), superant al segon amb comoditat.

TV3 també és la cadena generalista més ben valorada a l'abril, al panel de GfK, amb un 8.5. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTÉ, VRT, CTC, etc.). 

 

Els informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat,  imparcialitat i credibilitat

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i encapçalen el rànquing dels programes més vistos del dia en 25 ocasions, 17 de les quals ho ha fet el "TN vespre"; 7 el "TN cap de setmana vespre" i 1 el "TN migdia". 10 dels 15 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. 

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8.6, segons el panel de GfK. El "TN comarques", amb un 9,1, és l'informatiu més ben valorat. Els telenotícies de TV3 també són líders en imparcialitat, amb un 94%, i líders, en credibilitat, amb un 96,2%.

El canal 3/24 també fa el millor mes d'abril de la seva història amb un 3% de quota.

 

Molt bona acollida de les estrenes

El retorn d'Anna Simon a TV3 ha estat tot un èxit amb el nou concurs "reality" "Persona infiltrada" en què una família i els espectadors lluiten per guanyar 5.000 euros cada setmana amb l'ajuda de famosos com Tomàs Molina, Marc Giró, Jair Domínguez o Marta Torné. El primer programa va tenir una bona acollida, amb 402.000 espectadors i un 16,7% de quota.

I l'altra gran èxit ha estat "Les de l'hoquei" que es va estrenar sent líder de la seva franja amb una quota del 15,6% i 459.000 espectadors. La sèrie va tenir un gran èxit entre els joves, amb una quota del 31,8%.

 

Augmenta també l'audiència digital

Pel que fa a les audiències digitals, durant l'abril s'han fet més d'11 milions de reproduccions de vídeo als mitjans de la CCMA. És un increment d'un 12% respecte a l'abril del 2018. També ha pujat el global de l'audiència del portal de la CCMA a l'abril. Ha acumulat 3,4 milions d'usuaris únics, un 2,5% més que el mateix mes de l'any passat. Destaca també el 324.cat (la secció de Notícies del portal de la CCMA) amb 1,4 milions d'usuaris únics, la millor audiència des del desembre del 2017.

"Com si fos ahir" fa rècord d'audiència mensual des de l'inici de la sèrie i supera per primer cop els 200.000 usuaris únics que han vist la sèrie per internet. A més, 19 dels 20 vídeos més vistos a la carta aquest més són capítols de la sèrie.

L'emissió més vista en directe per internet va ser el programa "E19: Els resultats", amb més de 83.000 usuaris únics. "Les de l'hoquei" també ha fet un molt bon inici i registra la millor audiència en directe d'un primer capítol d'una sèrie de ficció dels darrers anys (8.600 usuaris únics i 29.000 a la carta). 

També destaquen els més de 486.000 usuaris únics que han accedit aquest mes als continguts relacionats amb el judici del procés a través dels mitjans digitals de la CCMA. 

Pel que fa a les xarxes socials, durant l'abril s'han publicat 580.000 missatges a Twitter al voltant dels programes de TV3. L'espai que ha generat més conversa social va ser el debat electoral, amb més de 166.000 missatges.

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut