Toni Cruanyes i Lídia Heredia a la taula del programa electoral del 28A
Toni Cruanyes i Lídia Heredia a la taula del programa electoral del 28A
La cadena obté el millor resultat en unes generals des de l'any 2004

TV3, líder destacada del 28A amb un 20,3% de quota

TV3 i el 3/24 van liderar tot el seguiment de la jornada electoral del 28A. Un total de 3.232.000 d'espectadors van connectar en algun moment amb els programes del 28A de la cadena.

TV3 va ser líder destacada d'ahir diumenge amb una quota del 20,3%. És el millor resultat de TV3 en un dia d'eleccions generals, des dels comicis del 2004, i la millor del 3/24, que va obtenir una quota del 5,5%. LaSexta va ser la segona cadena més vista a Catalunya, amb una quota de l'11,6%.

L'emissió conjunta de TV3 i el 3/24 va liderar tot el seguiment de la jornada electoral. Un total de 3.232.000 d'espectadors van connectar ahir amb els programes del 28A de la cadena.

L'Especial "E19: els resultats" va aconseguir una quota del 41,8%, i va ser seguit per gairebé 1.500.000 d'espectadors.

El minut més vist va ser a les 22.04 amb 1.692.000 espectadors, una quota del 46,2% (emissió conjunta de TV3 i el 3/24).

Pel que fa al rànquing dels programes més vistos, l'especial "E19: els resultats" va ocupar el primer lloc, amb una quota del 41,8% i 1.447.000 espectadors. El va seguir "E19: el sondeig de TV3", amb un seguiment del 33,5% de quota i 895.000 espectadors. El tercer lloc va ser per a "E19: les reaccions", amb una quota del 36% i 831.000 espectadors.

El "TN cap de setmana migdia" es va situar en cinquè lloc, amb una quota del 14,3% i 462.000 espectadors. I, tot seguit, es va emetre l'"E19: compte enrere", amb 437.000 espectadors i un 26,8% de quota.

 

Audiències digitals

El portal de la CCMA va tenir ahir una audiència de 414.000 usuaris únics, més del doble de l'audiència registrada els dies de les eleccions generals del 2015 i el 2016. Hi va haver 138.000 usuaris únics que van seguir en directe els especials electorals de TV3 i Catalunya Ràdio a través dels mitjans digitals de la CCMA; 124.000 van veure l'emissió en directe de TV3 per internet i 15.000 van escoltar l'emissió de Catalunya Ràdio. El 324.cat va registrar una audiència de 221.000 usuaris únics, la seva millor dada des del març del 2018, amb la detenció de Carles Puigdemont a Alemanya.

Pel que fa a les apps, la del 3/24 va tenir 84.531 usuaris únics, un 52% per sobre de la mitjana. És la millor dada del 2019. L'app de TV3 va tenir 8.518 usuaris únics, un 75% per sobre de la mitjana.

ARXIVAT A:
Eleccions 28A
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut