Dilluns 24, a les 21.55, a TV3
19/06/2019 - 13.05 Actualitzat 21/06/2019 - 17.26
L'Anna (Iria del Rio) i en Germán (Marc Clotet) acaben passant temps junts i rememoren els vells temps.
D'altra banda, la Terrats (Nora Navas) vol que l'Anna formi part del seu equip per a la seva candidatura com a presidenta, però això farà que l'Anna acabi confessant-li el que va fer a Lisboa. En paral·lel, els nois fan un dinar a la masia del Pela (Xúlio Abonjo) sense ell, que acaba amb problemes.
La sèrie
"Les de l'hoquei" gira al voltant d'un equip d'hoquei patins femení. Set joves jugadores d'aquest esport i la nova entrenadora lluitaran per salvar la secció femenina del club, al mateix temps que intentaran trobar el seu lloc, tant dins de l'equip com a la seva vida.
El dia a dia al Club Patí Minerva no és fàcil, quan les noies es debaten amb els seus dilemes íntims, els problemes amb els estudis, les lluites amb els seus pares, amb els nois del primer equip, i amb un món d'adults que no sempre les comprèn. Una nova mirada generacional i femenina per entendre l'esport... i la vida.
L'hoquei és la seva passió, part de la seva vida. Formen una família i saben que només unides podran aconseguir que el Minerva, el seu equip, sobrevisqui als qui pensen que l'esport femení no és tan important.