Els actors i el grup publiquen fotos del rodatge a les xarxes socials
31/05/2019 - 17.01 Actualitzat 25/09/2020 - 18.21
Als fans dels actors de "Les de l'hoquei" i "Merlí" no els hi pots passar per alt que la Mireia Oriol i el David Solans són els protagonistes del nou videoclip de Dorian, "La isla". S'està gravant aquests dies a Eivissa i ja s'han filtrat algunes imatges a través de les xarxes socials.
La Mireia Oriol fa de Lorena a "Les de l'hoquei" cada dilluns, però també la vam veure interpretant el paper d'Estrella a "Com si fos ahir". Solans tornarà a posar-se a la pell del Bruno a l'spin-off "Merlí:sapere aude", que s'està rodant des de fa unes setmanes que s'emetrà a TV3. Mentrestant, estarem atents per veure'l al nou videoclip de Dorian, que el propi grup ha anunciat a les seves xarxes socials que compartirà molt aviat. Aquesta és la imatge que va publicar fa uns dies a Twitter, on hi apareixen els dos actors:
Nos hace muy felices anunciaros que @mireiiaoriol y @davidsolans96 son los protagonistas de nuestro nuevo vídeo: "LA ISLA", y que ha quedado espectacular. En los próximos días os ampliaremos información.
Dorian (@Dorian_Oficial) May 28, 2019
Ben aviat el compartirem. Moltíssimes ganes! 😉#justiciauniversal #laisla pic.twitter.com/d0EFrq1sFh
També David Solans i Mireia Oriol han publicat diverses fotos del rodatge del videoclip de "La isla" a Instagram:
Properament, arribarà l'spin-off "Merlí: sapere aude", en català a TV3, en què David Solans tornarà a fer de Bruno Bergeron, al costat del Carlos Cuevas, el Pol Rubio.
Cada dilluns a la nit, pots veure un nou capítol de "Les de l'hoquei" i seguir tota l'activitat de la Lorena i la resta de jugadores del Minerva a les xarxes socials, especialment a l'Instagram i Telegram de la sèrie.