L'elecció de la primera finalista, per un punt

TV3 lidera contundentment el divendres en què "Eufòria" anota el rècord d'audiència de la temporada

"Eufòria" va anotar un 23,8% de quota de pantalla i va tenir una audiència acumulada de 768.000 espectadors, que van seguir la gala per descobrir al primer finalista de la segona edició.

L'onzena gala va ser la segona més seguida de la història del programa, només superada per la final de la primera edició. També, va batre el rècord de vots del programa amb més de 140.400 registrats durant la segona votació eliminatòria.

L'onzena gala d'"Eufòria" ha batut el rècord d'audiència de la temporada amb un 23,8% de quota de pantalla. L'han seguit fins a 399.000 espectadors i una audiència acumulada de 768.000 televidents. 

Els 399.000 espectadors converteixen aquesta gala en la segona amb més audiència mitjana de l'històric de les dues temporades d'"Eufòria",només superada per la gala final de la primera edició. 

L'espai ""Eufòria" el Twitch" a TV3 va anotar un 13,5% de quota de pantalla, amb 125.000 espectadors de mitjana i una audiència acumulada de 246.000.    

TV3 va ser la cadena més vista de divendres a Catalunya, amb un 16,1% de quota, a 5,4 punts de la segona opció. 

Audiències digitals de rècord 

Un total de 16.746 usuaris únics van veure en directe l'onzena gala als mitjans digitals de la CCMA, l'emissió més vista en directe digital de la segona edició d'"Eufòria". A més, es va registrar una audiència de 114.786 usuaris únics digitals que van entrar al web d'"Eufòria" i 16.401, a l'app de TV3, durant l'emissió.  

El Twitch del programa va arribar a acumular 5.551 visualitzacions en un directe que va durar més de 4 hores, amb la conducció de la Carla Rubio i la participació d'alguns dels concursants expulsats en gales anteriors.   

També es van enviar més de 5.256 missatges a Twitter comentant el programa, el 96,1% dels quals en to positiu o neutre.   

Primer concursant finalista de la segona edició 

L'Alèxia, la Carla, l'Elena, la Jim, la Sofia i el Tomàs van presentar aquesta setmana els seus temes amb excompanys eufòrics a les segones veus. La Jim va portar a l'escenari un dels himnes més cantats a Catalunya "Boig per tu", de Sau; la Carla va defensar una cançó icònica per a ella i per a tots amb el "Cara de cul", d'Oques Grasses; mentre que l'Elena va explotar la seva faceta de vedet amb una de les seves cançons preferides, "Cabaret", de Liza Minnelli; i la Sofia clavava "Eloise", de Tino Casal, amb un vestuari salvatge. En Tomàs, després de ser el concursant favorit de la darrera gala, va fer emmudir al públic del plató amb "Run boy run", de Woodkid; i l'Alèxia el va emocionar amb "Release me", d'Agnes.  

A més, per primera vegada, els eufòrics van formar parelles per interpretar dos temes cada un: "Telephone", de Lady Gaga i Beyoncé, amb l'Elena i la Jim als micròfons; el duet de l'Alèxia i el Tomàs, que van fer plorar fins i tot al jurat amb "Per què he plorat?", del musical "Mar i cel"; i les dues veus increïbles de la Sofia i la Carla van crear sensació amb "When you believe" de les dives Mariah Carey i Whitney Houston.   

Malauradament, com cada gala, es va acomiadar a un dels concursants. Aquesta setmana, l'Elena va deixar definitivament el plató d'"Eufòria" en una votació molt ajustada i que va batre el rècord en número de vots de tota la història del programa amb 140.465 vots decisius. Gairebé 100.000 vots més que en la darrera gala.  

D'altra banda, el concursant favorit d'aquesta onzena gala es va convertir en el primer finalista de la segona edició d"Eufòria". També, en una ajustada votació amb un sol punt de distància entre la persona favorita (22%) i la primera persona en passar a la segona semifinal (21%), l'Alèxia va ser l'escollida perquè disputi la gala final.  

Pel que fa als artistes convidats, la Scorpio, també exeufòrica, va reivindicar la seva identitat pròpia més enllà de l'aparença externa amb "Nenes presumides" i la Sara Roy va omplir el plató d'energia amb "Ja no m'importa". 

 

 

#EufòriaTV3 

 

Anar al contingut