
TV3, líder de dilluns, amb un 18,7% i amb set programes al capdavant del rànquing
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 18,7%, el doble de la cadena classificada en segona posició. Les tres edicions del telenotícies, "Cuines", "Benvinguts a la família", "Està passant" i "Com si fos ahir" van ser els set espais més vistos del dia. L'edició d'ahir del programa "Tot es mou" va ser la segona més vista de la temporada, després del rècord de divendres passat.
TV3 va liderar còmodament l'audiència d'ahir, amb una quota del 18,7%, i va tornar a doblar la cadena classificada en segona posició, en un dels millors dilluns de la temporada. Les set primeres posicions del rànquing dels espais més vistos del dia les ocupen programes de TV3, amb les edicions del vespre i del migdia dels telenotícies al capdavant. Tots els programes de la franja de "daytime" van superar la seva mitjana d'audiència i van liderar les seves respectives franges d'emissió de manera destacada.
L'espai més vist del dia va ser el "TN vespre", amb Ariadna Oltra, que va tenir una audiència de 788.000 espectadors i una quota del 28,4%. El va seguir el "TN migdia", amb Carles Prats, que va ser vist per 597.000 espectadors i va obtenir una quota del 32,7%.
En tercer lloc del rànquing es va situar l'espai "Cuines", que va reunir 414.000 espectadors i va marcar una quota del 23,2%. A continuació, en quarta posició, hi ha el capítol d'ahir de "Benvinguts a la família", amb 399.000 espectadors i una quota del 13,6%.
L'"Està passant", l'informatiu satíric del vespre que presenta Toni Soler, ocupa el cinquè lloc del rànquing, amb una quota del 19,5% i 397.000 espectadors. El van seguir el "TN comarques", amb 392.000 espectadors i una quota del 25,8%, i "Com si fos ahir", que va ser vist per 326.000 espectadors i va obtenir una quota del 19,5%.
Cal destacar també el bon resultat de "Tot es mou", el novè espai del rànquing, que, amb 307.000 espectadors i una quota del 20,7%, va ser el segon més vist de la temporada, després del rècord de divendres passat. Per la seva banda, "Els matins", amb una quota del 25,3%, va superar còmodament els programes de la competència.
(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)