"Eufòria" omple i fa ballar el Palau Sant Jordi en el primer concert del dia

Més de 23.500 persones ompliran avui els dos concerts d'"Eufòria" al Palau Sant Jordi

Emoció, eufòria i unes actuacions espectaculars dels concursants de la tercera edició del programa han fet que el Palau Sant Jordi vibrés durant més de dues hores en el primer dels dos concerts que es viuran aquest diumenge. Poc després de les 12.00 s'ha donat el tret de sortida amb una actuació coral dels 16 concursants al ritme de "Don't stop me now".  
 
Han cantat 49 temes i s'ha pogut gaudir del guanyador de l'edició, el Lluís, interpretant cançons com "Beautiful things", "This is the last time" o "Bailoteo". 
 
Una de les sorpreses del dia ha estat veure sobre l'escenari l'Alfred, membre del jurat aquesta temporada, amb la cançó "Els teus ulls" i també a Miki Núñez, amb el seu emocionant "Escriurem". 
 
El concert ha posat el punt final amb una altra actuació espectacular, amb els 16 concursants sobre l'escenari acompanyats de les guanyadores de les edicions anteriors, la Mariona i la Jim, al ritme de "Viva la vida".    
 
 "Eufòria", un èxit d'audiències 
 
El concurs de talents registra la temporada més digital, amb el seu rècord històric de participació i un creixement de les votacions del 68% respecte a la temporada anterior, amb més de 2.500.000 de vots dels espectadors. 
 
"Eufòria" va tancar la seva tercera edició divendres 31 de maig, amb més de  2.742.000 d'espectadors en les emissions televisives i més de 3,2 milions de reproduccions a la plataforma 3Cat. 
 
Aquesta ha estat la temporada més digital amb un seguiment simultani i repartit entre les gales dels divendres, les reemissions del cap de setmana i l'accés als mateixos programes a través de la plataforma 3Cat i els perfils de 3Cat en entorns externs. Així, el programa s'ha adaptat a la perfecció als nous hàbits de consum i els espectadors han pogut escollir quan fer el seguiment del concurs de talents, que ha acumulat gran part de l'audiència des dels divendres i fins als diumenges de cada setmana.  
 
Durant la tercera temporada, s'han fet més de 57 milions de reproduccions d'"Eufòria" a les plataformes digitals, entre la plataforma pròpia i les alienes a 3Cat, com les xarxes socials, la qual cosa suposa un increment del 32% respecte a la segona temporada. A la plataforma 3Cat, s'han consumit al voltant més d'1,1 milió d'hores d'"Eufòria". 
 
En la seva tercera temporada, "Eufòria" s'ha consolidat com a producte familiar, amb quotes destacades entre el públic infantil – un 34,3% de mitjana per al target d'entre 4 i 12 anys –  i el públic jove – un 26,8% de quota mitjana per al públic d'entre 13 i 24 anys –, i un creixement en la cobertura de tota la resta de franges d'edat, sobretot en la d'entre 25 i 44 anys i el segment de 75 a més anys.   
 
Les cançons d'"Eufòria", allotjades a les diferents plataformes d'àudio, han superat el 1.700.000 reproduccions des de l'inici de la temporada.   
 
3Cat com a mitjà públic, i amb la mirada posada en l'entreteniment per a tots els públics, seguirà apostant per aquests formats familiars, on la música hi serà molt present. 

#Eufòria3Cat

Anar al contingut