"Eufòria" anota més de 3 milions de reproduccions a la plataforma 3Cat i gairebé 3 milions d'espectadors a l'emissió televisiva

El concurs de talents registra la temporada més digital, amb el seu rècord històric de participació i un creixement de les votacions del 68% respecte a la temporada anterior

"Eufòria" ha tancat la seva tercera edició aquest divendres 31 de maig, amb més de 2.742.000 d'espectadors en les emissions televisives i més de 3 milions de reproduccions a la plataforma 3Cat.  

Aquesta ha estat la temporada més digital amb un seguiment simultani i repartit entre les gales dels divendres, les reemissions del cap de setmana i l'accés als mateixos programes a través de la plataforma 3Cat i els perfils de 3Cat en entorns externs. Així, el programa s'ha adaptat a la perfecció als nous hàbits de consum i els espectadors han pogut escollir quan fer el seguiment del concurs de talents, que ha acumulat gran part de l'audiència des dels divendres i fins als diumenges de cada setmana.  

Durant la tercera temporada, s'han fet més de 40 milions de reproduccions d'"Eufòria" a les plataformes digitals, entre la plataforma pròpia i les alienes a 3Cat, com les xarxes socials, la qual cosa suposa un increment del 22% respecte a la segona temporada.  

A la plataforma 3Cat, s'han consumit al voltant d'un milió d'hores d'"Eufòria", un creixement del 22% respecte a la temporada anterior, amb una mitjana de 70.000 dispositius únics setmanals connectats.  

A més, ha batut el rècord històric de participació, amb un increment del 68% i més de 2.500.000 vots dels espectadors.  

En la seva tercera temporada, "Eufòria" s'ha consolidat com a producte familiar, amb quotes destacades entre el públic infantil – un 34,3% de mitjana per al "target" d'entre 4 i 12 anys –  i el públic jove – un 26,8% de quota mitjana per al públic d'entre 13 i 24 anys –, i un creixement en la cobertura de tota la resta de franges d'edat, sobretot en la d'entre 25 i 44 anys i el segment de 75 a més anys.   

La gran gala final d'"Eufòria" 

La gran gala final de la tercera edició d'"Eufòria" ha liderat el seu darrer vespre a TV3, a 3,9 punts de la segona opció de la mateixa franja, amb un 17,1% de quota de pantalla i 558.000 espectadors d'audiència acumulada. I un total de 795.000 espectadors acumulats, amb la seva reemissió durant el cap de setmana.  

Destaquen les excel·lents quotes assolides pel públic infantil d'entre 4 i 12 anys, amb un 45,9%, pel públic jove d'entre 13 i 24 anys, amb un 15,9%, i pel de 75 anys i més, amb un 20,2%.  

Aquesta final ha estat la gala amb més audiència digital, amb gairebé 29.000 dispositius únics connectats al directe, un 15% més respecte a la final de la temporada anterior. 

Entre les 23.00 i les 24.00, es registra l'hora amb més dispositius únics al portal web d'"Eufòria", amb 180.000, tot anotant el dia amb més audiència de l'entorn del programa.  

I, com el total de la tercera edició, el dia de la gala final també registra el rècord històric de votacions, amb 367.206 vots entre les dues rondes. És el dia amb més votacions de la temporada i suposa un increment de la participació del 18% respecte a la gala final de la segona edició.  

Aquesta última gala ha estat el directe més vist del divendres i el vídeo més vist del dissabte i del diumenge a la plataforma 3Cat.  

#Eufòria3Cat 

Anar al contingut