Catalunya Ràdio tanca la millor temporada de la seva història

Segons les dades de l'Estudi General de Mitjans, 672.000 oients han escoltat cada dia l'emissora durant tota la temporada 2017-2018. Amb un augment de 81.000 oients respecte a la temporada anterior, aquesta xifra significa un creixement del 14%. D'aquesta manera, Catalunya Ràdio obté 53.000 oients més que l'anterior rècord, de la temporada 2014-2015.

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, continua sent el programa més escoltat de l'emissora, amb 468.000 oients diaris, en una temporada que ha aconseguit el seu rècord històric.

L'informatiu "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, es consolida com l'informatiu més escoltat de la seva franja amb 136.000 oients, i augmenta un 21% l'audiència respecte de fa un any.

El cap de setmana, "El suplement", amb Ricard Ustrell, té 380.000 oients els dissabtes, xifra que representa un augment d'un 10%, i 308.000 els diumenges, amb una pujada del 20% respecte de fa un any.

El "Tot costa", amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, amb 90.000 oients, augmenta un 40% l'audiència respecte de la segona onada de l'any passat.

El magazín de tarda "Estat de Gràcia", amb Roger de Gràcia, amb 77.000 oients, puja un 3% en un any.

L'informatiu nocturn "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià, amb 61.000 oients, augmenta l'audiència un 32%.

"El Club de la Mitjanit", amb Francesc Garriga, l'escolten 67.000 persones i puja un 17%.

El magazín esportiu "Tot gira", amb David Clupés, arriba als 163.000 oients els dissabtes, que significa un creixement d'un 11%, i a 161.000 els diumenges, amb un augment del 8%.

Segons les dades de l'EGM, aquesta temporada 109.000 persones han escoltat cada dia Catalunya Informació i 39.000, Catalunya Música. Pel que fa a iCat, tanca la seva primera temporada amb una mitjana de 14.0000 oients diaris.

 

Segons les dades de l'EGM Ràdio Catalunya, 672.000 persones han escoltat Catalunya Ràdio cada dia durant tota la temporada 2017-2018. Aquesta xifra suposa que l'emissora té 81.000 oients més que la temporada anterior, amb un creixement del 14%, en un període en què augmenta el consum de la ràdio generalista un 9,6%.

Pel que fa a la segona onada de l'EGM corresponent al 2018, Catalunya Ràdio ha obtingut 614.000 oients, gairebé un 7% més que fa un any. La majoria de programes de l'emissora han augmentat l'audiència respecte a la mateixa onada de l'any passat.

Cada dia 468.000 oients escolten el magazín matinal "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, que manté l'audiència de fa un any.

El "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, és l'informatiu que consolida el lideratge dels migdies amb una audiència de 136.000 oients diaris, un 21% més que la mateixa onada de l'any passat. El "Catalunya migdia (cap de setmana)", amb Neus Bonet, arriba als 20.000 oients els diumenges.

El programa esportiu "Tot costa", amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, amb 90.000 oients, té un 40% més de seguidors que la segona onada del 2017.

El magazín de tarda "Estat de Gràcia", amb Roger de Gràcia, arriba als 77.000 oients, amb una pujada del 3% respecte de fa un any.

El programa esportiu nocturn "El Club de la Mitjanit", amb Francesc Garriga, té 67.000 oients, amb un creixement del 17% en un any.

L'informatiu "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià, obté 61.000 oients, amb un augment del 32%.

El programa de tendències a les xarxes socials "Popap", amb Mariola Dinarès, obté 54.000 oients.

El programa de la matinada radiofònica "La nit dels ignorants 3.0", amb Xavier Solà, té 17.000 oients.

Els caps de setmana, el magazín matinal "El suplement", amb Ricard Ustrell, obté 380.000 oients el dissabte, amb un augment del 10%, i el diumenge puja un 20% i arriba als 308.000 oients.

El programa esportiu de les tardes, "Tot gira", amb David Clupés, té una audiència de 163.000 oients els dissabtes, un 11% més que fa un any, i puja un 8% els diumenges amb 161.000 oients.

També obtenen bons resultats el programa de literatura "Ciutat Maragda", amb David Guzman, que puja fins a 47.000 oients; el programa de cultura popular "Mans", amb Quim Rutllant i Ester Plana, que obté 38.000 oients, i el programa d'emprenedors "Revolució 4.0", amb Xantal Llavina, que puja fins als 32.000 oients. Els programes "El divan", de Sílvia Cóppulo, obté 27.000 oients; "Generació digital", amb Albert Murillo, 25.000 oients; "L'ofici de viure", amb Gaspar Hernàndez, 22.000 oients, i "L'audiovisual", amb Àlex Gorina, 19.000 oients.

Els canals temàtics Catalunya Informació i Catalunya Música es mantenen líders en els seus àmbits. Durant la temporada 2017-2018, el canal informatiu arriba als 109.000 oients diaris i l'emissora de música clàssica obté 39.000 oients.

El canal de música i cultura iCat tanca la temporada del retorn a l'FM amb  una mitjana de 14.000 oients. En aquesta segona onada de l'EGM, arriba als 16.000, que representa un increment del 23% des de l'inici de temporada.

Catalunya Ràdio és líder a la demarcació de Tarragona, on creix fins als 90.000 oients.

En declaracions al programa "El matí de Catalunya Ràdio", Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, s'ha mostrat molt satisfet amb unes xifres que "tanquen la millor temporada de la història, tot i haver treballat sota molta pressió i haver estat en el punt de mira, l'audiència ens acompanya i cal felicitar els professionals de totes les nostres emissores".

El cap de Continguts de Catalunya Ràdio, Santi Faro, ha destacat que "es tracta d'una temporada excepcional, en tots els sentits, i l'única cosa que podem fer és donar les gràcies als oients i als professionals de Catalunya Ràdio".

 

catradio.cat

facebook.com/catradio

twitter.com/catalunyaradio

 

catradio.cat/catinfo

twitter.com/catinformacio

 

catmusica.cat

twitter.com/catalunyamusica

 

iCat.cat

facebook.com/iCat

twitter.com/iCatfm

 

Anar al contingut