Catalunya Ràdio, amb 584.000 oients diaris, revalida el lideratge i augmenta la diferència amb la segona emissora més escoltada

Segons la segona onada de l'EGM del 2006, El matí de Catalunya Ràdio, amb 466.000 oients, és el programa més escoltat a Catalunya, i supera en 174.00 el seu principal competidor. També assenyala un important augment de l'audiència del programa El Cafè de la República i de l'informatiu Catalunya Matí. I El Suplement, amb 167.000 oients, lidera l'audiència del magazins dels diumenges.

Catalunya Ràdio, amb 584.000 oients diaris, revalida el lideratge, segons l'última onada de l'EGM que s'ha fet pública avui, i iguala pràcticament els 587.000 oients de la primera onada. La principal competidora queda per sota de Catalunya Ràdio, a 99.000 oients de distància. El programa El Matí de Catalunya Ràdio, amb Antoni Bassas, continua sent el programa més escoltat del país, amb 466.000 oients, 174.000 oients més que el seu principal competidor. El programa El Cafè de la República, amb Joan Barril, obté els millors resultats de la temporada amb 78.000 oients diaris, 18.000 més que a l'anterior onada. L'informatiu Catalunya Matí, amb Lluís Urpí, augmenta més del doble el nombre d'oients de l'onada anterior i L'informatiu del migdia, editat per Xavier Vilà, continua sent el més escoltat a la seva franja amb 46.000 oients. Pel que fa al cap de setmana, El Suplement, de Xavier Solà, amb 167.000 oients, és el magazín més escoltat del diumenge. Dels sis programes més escoltats del dissabte, quatre són de Catalunya Ràdio, i el diumenge, Catalunya Ràdio situa en aquest rànquing tres dels sis programes més escoltats. Catalunya Informació i Catalunya Música, amb 94.000 i 29.000 oients diaris, lideren la fórmula informativa i de música clàssica, respectivament. iCat fm, que va començar les seves emissions el 23 d'abril, un mes després del començament de la recollida de dades d'aquesta onada de l'EGM, obté 8.000 oients. Amb aquests resultats, Catalunya Ràdio és la quarta emissora més escoltada de l'estat espanyol, darrere només de la SER, Onda Cero i Radio Nacional. Catalunya Ràdio eixampla a 107.000 oients la diferència amb Punto Radio, cinquena emissora més escoltada a Espanya. A causa de la seva expulsió de l'EGM, no s'han facilitat les dades de l'audiència de la COPE. Cal destacar que els bons resultats de Catalunya Ràdio s'ha produït en una onada que registra un descens del consum de ràdio convencional del 5%. En aquest sentit, l'efecte sobre Catalunya Ràdio ha estat només de l'1%.
Anar al contingut