
2.117.000 espectadors van connectar ahir amb TV3, en un dia marcat per les eleccions generals, i que va liderar amb contundència
TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 11,4% de quota i diumenge, amb un 17,9%, a 9,5 punts de la segona. En un dia marcat per les eleccions generals, TV3 fa el millor diumenge de la temporada i és la referència informativa dels catalans
Divendres, "Com si fos ahir" va acabar la temporada, amb un especial que va liderar la franja
Un diumenge més, TV3 va ser líder i ho va fer amb contundència, amb un 17,9% de quota, a 9,5 punts de la segona i va fer el millor diumenge de la temporada. 2.117.000 espectadors hi van connectar, en un dia marcat per les eleccions generals i la cadena pública va ser el referent informatiu dels catalans.
Els quatre programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja, amb uns resultats destacats dels especials eleccions. El primer lloc va ser per a "E23: els resultats", amb una quota del 31,1% i 650.000 espectadors. El va seguir "E23: les reaccions", amb 583.000 espectadors i un 29,2% de quota. I el podi el va completar "E23: el sondeig", amb un 27% de quota i 391.000 espectadors.
El quart lloc el va ocupar el "TN cap de setmana migdia", que va conduir Cristina Riba, amb 387.000 espectadors i va fer un 25,6% de quota.
També en el rànquing han destacat "E23: el compte enrere", amb una quota del 15,1% i 213.000 espectadors; l'avanç informatiu de les 17.45, que van veure 192.000 espectadors i va fer un 12,6% de quota i "E23: l'anàlisi", amb una quota del 14,8% i 143.000 espectadors.
A banda de la programació especial per a les eleccions generals, en el rànquing va destacar "Tarda de cine", amb la pel·lícula "Els idus de març", que van seguir 211.000 espectadors i va marcar un 13,3% de quota.
Audiències digitals eleccions
289.200 usuaris únics van accedir als continguts de la jornada electoral als mitjans digitals de la CCMA. 118.500 usuaris únics van seguir l'emissió en directe dels programes electorals de televisió per internet, un 42% superior a la registrada a les eleccions generals d'abril de 2019 i un 35% superior a les eleccions municipals del maig d'aquest any.
16.200 usuaris únics van escoltar el programa especial de les eleccions de Catalunya Ràdio per internet.
I 508.100 usuaris únics van accedir durant el dia al portal web de la CCMA, un 23% més que el 28 d'abril del 2019, i van consultar 1.943.700 pàgines vistes, un 40% més.
D'altra banda, 309.510 usuaris únics van accedir a la secció notícies (324.cat) durant la jornada electoral.
L'app del 324 va registrar una audiència de 70.950 usuaris únics, un 47% superior a la mitjana de l'últim any. L'app de TV3 va tenir 45.300 usuaris únics, la millor audiència diària des del 18 de juny de 2022.
I durant la jornada electoral es van fer 151 publicacions als perfils de 3Cat-CCMA a les xarxes socials. Aquests continguts van tenir 6,5 milions d'impressions i 194.600 reproduccions de vídeo.
TV3, líder de dissabte
TV3 va liderar el dissabte, amb una quota de l'11,4%. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana migdia", en primer lloc, amb una quota del 26,6% i 385.000 espectadors. El va seguir l'edició del vespre, amb un 23% de quota i 311.000 espectadors. I el tercer lloc el va ocupar el "Tarda de cine", amb el film "Ventafocs per un dia", amb una quota del 12,8% de quota i 196.000 espectadors
També al rànquing es va col·locar "Col·lapse", amb una quota del 12,1% i 137.000 espectadors.
"Com si fos ahir", acaba la temporada, amb un capítol especial que lidera la franja.
TV3 torna a ser líder d'audiència el divendres, amb una quota de pantalla del 15,4%. El "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, va acabar la temporada, amb doble ració, el capítol del migdia, en horari habitual, que va ocupar el quart lloc del rànquing, amb 316.000 espectadors i un 22% de quota.
I un capítol especial de cloenda d'aquesta sisena temporada en que la sèrie ha fet molt bons resultats. Aquest especial va liderar la franja, amb una quota del 16,7% i el van veure 249.000 espectadors. L'audiència acumulada va ser de 395.000 espectadors.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)
#AudiènciesTV3