La C-31 i la C-32 deixen de ser "zona 80" a partir d'aquest dilluns
L'adéu en alguns trams de la "zona 80" comença aquest dilluns per l'autovia de Castelldefels, la C-31 sud, i l'autopista del Garraf, la C-32 sud. A partir de les sis del matí els conductors que circulin pels trams on fins ara hi ha velocitat variable i el límit és de 80 km/h podran trepitjar una mica més l'accelerador, ja que el nou límit de velocitat quedarà establert en els 100 o els 120 km/h en funció del tram. Aquest serà l'inici de l'eliminació de la "zona 80" en 53 dels 78 quilòmetres on fins ara s'aplica.
La supressió de la "zona 80" en alguns accessos a Barcelona que va anunciar la Conselleria d'Interior s'encetarà aquest dilluns a les sis del matí. Serà llavors quan el límit de velocitat de l'autovia de Castelldefels, la C-31, i l'autopista del Garraf, la C-32, passarà dels 80 km/h als 100 o els 120 km/h en funció del tram.
El Servei Català del Trànsit ha establert un període de transició per adaptar-se als nous límits de velocitat, que serà entre les deu de la nit de diumenge i les sis del matí de dilluns. El canvi suposa la retirada de senyals fixos i la modificació dels senyals lluminosos de velocitat.
Després d'aquestes dues vies de la xarxa de carreteres de Catalunya incloses en la "zona 80" i fins a l'1 de març, s'aniran retirant la majoria de senyals fixos que limiten la velocitat en les altres vies d'entrada a Barcelona, com l'A-2 -que tindrà trams de 100 i de 80-, l'AP-2 -amb trams de 120 i 100-, la C-16 -amb trams de 90 i 80-, la C-58 -que es mantindrà en els 80 perquè està en obres-, els túnels de sortida de la B-20 -de 100 a 80- i la C-31 a Badalona -que tindrà trams de 120 i de 80.
El Servei Català del Trànsit ha establert un període de transició per adaptar-se als nous límits de velocitat, que serà entre les deu de la nit de diumenge i les sis del matí de dilluns. El canvi suposa la retirada de senyals fixos i la modificació dels senyals lluminosos de velocitat.
Després d'aquestes dues vies de la xarxa de carreteres de Catalunya incloses en la "zona 80" i fins a l'1 de març, s'aniran retirant la majoria de senyals fixos que limiten la velocitat en les altres vies d'entrada a Barcelona, com l'A-2 -que tindrà trams de 100 i de 80-, l'AP-2 -amb trams de 120 i 100-, la C-16 -amb trams de 90 i 80-, la C-58 -que es mantindrà en els 80 perquè està en obres-, els túnels de sortida de la B-20 -de 100 a 80- i la C-31 a Badalona -que tindrà trams de 120 i de 80.