
Ter Stegen es perdrà l'últim partit de lliga
Ter Stegen és baixa a causa d'unes molèsties al genoll de la cama dreta. L'evolució marcarà la seva disponibilitat, ha informat el club blaugrana.
El porter alemany ja no va jugar el darrer partit de Lliga davant el Getafe i ara el club blaugrana ha informat que no jugarà contra l'Eibar.
L'alemany és el sisè jugador en arribar a la infermeria blaugrana. S'uneix a Rafinha, Dembélé, Coutinho, Suárez i Arthur com a components de la infermeria blaugrana.
A falta d'un partit de Lliga i de la final de Copa, la baixa de Ter Stegen no pot qualificar-se d'alarmant ja que és Jasper Cillessen el porter que en principi hauria de jugar la final de la Copa del Rei.
D'aquesta manera, la temporada podria haver acabat per Ter Stegen. Tot i que el programa de Catalunya Ràdio el Tot Costa, informa que podria estar a punt per aquesta final:
Ter Stegen estarà a punt per la final de Copa. La lesió al genoll de la cama dreta, que avui ha comunicat el Barça i que l'obligarà a perdre's el partit contra l'Eibar, no l'impedirà ser a les ordres d'Ernesto Valverde en la final de Copa contra el València
Catràdio Esports (@Catradioesports) May 16, 2019
Més, al @totcosta pic.twitter.com/jJptLkVGm7