Stuani durant un entrenament amb la selecció de l'Uruguai (@Uruguay)
Girona

Stuani: "No he parlat amb el Girona i encara no sé quina idea tenen"

El davanter uruguaià del Girona, un dels jugadors que podrien sortir del club aquest estiu després del descens a Segona Divisió, ha revelat que encara no s'ha assegut a negociar amb l'entitat de Montilivi i que ara mateix la prioritat és la seva selecció

Actualitzat

Cristhian Stuani ha parlat del seu futur al Girona des de la concentració de l'Uruguai, on està preparant la Copa Amèrica. El davanter uruguaià, un dels jugadors que podrien sortir del club aquest estiu després del descens a Segona Divisió, ha revelat que encara no s'ha assegut a negociar amb el Girona i que ara mateix la seva prioritat és la seva selecció.

"No hi he parlat ni ens hem assegut, de manera que encara no sé quina idea tenen. Ara mateix la meva prioritat és la selecció. He fet moltíssims gols i això crida l'atenció. Hi ha clubs que em volen i això és un elogi", ha admès.

D'altra banda, Stuani també ha explicat que el descens del Girona ha estat un cop molt dur per al projecte però espera que l'equip pugui tornar al més aviat possible a la màxima categoria del futbol espanyol.

"És una situació difícil per al club, perquè té un projecte molt important i molt maco. De fet soc un dels que van apostar per jugar allà molts anys a Primera Divisió, però hem tingut aquest contratemps, que al club li ha de servir d'experiència i com a punt d'inflexió perquè pugui pujar ràpidament".

Patrick Roberts, cedit al Norwich City

L'extrem anglès Patrick Roberts, que la passada temporada va jugar al Girona cedit pel Manchester City, no seguirà al club gironí. Roberts, que es va perdre gran part de la temporada per una lesió, ha renovat amb el City fins al 2022 però jugarà cedit al Norwich City, que tornarà a la Premier League després de proclamar-se campió de la Championship, la Segona Divisió anglesa.

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut