Barça

Presentada amb novetats la samarreta del clàssic amb el logotip dels Rolling Stones

El femení també la farà servir en el seu duel contra el Sevilla del 5 de novembre. Lluiran l'emblemàtica llengua dels reis del rock al pit

Redació Esport3Actualitzat

El Barça jugarà el clàssic treient la llengua al Madrid. Un mes després que es conegués la notícia d'impacte per als fans del rock, el Barça ha presentat la samarreta amb el logotip dels Rolling Stones que lluirà en el primer clàssic de la temporada del proper 28 d'octubre a Montjuïc. L'emblemàtica llengua de les "satàniques magestats" apareixerà al pit dels jugadors blaugranes.

Serà la tercera vegada que els blaugranes promocionen una banda a la samarreta, fruit de l'acord amb Spotify, el soci comercial principal del club. La temporada passada els de Xavi van vestir un logotip de l'artista Drake al Bernabéu i, posteriorment, va ser el torn de Rosalía i el seu "Motomami" en el partit disputat al Camp Nou.

Com a novetat, el Barça ha informat que el logotip dels Stones, també estarà present al frontal de la samarreta de l'equip femení per al partit de Lliga contra el Sevilla el diumenge 5 de novembre a l'Estadi Johan Cruyff.

En aquesta ocasió, l'elecció dels Rolling Stones es deu al recent llançament del seu nou àlbum "Hackney diamonds", després de 18 anys sense editar material.  

El disseny que portaran els jugadors del Barça el proper dia 28

Dues edicions per a col·leccionistes: 1.921 samarretes

Com ha passat abans, s'espera que la samarreta generi una autèntica febre entre seguidors i col·leccionistes. Se'n comercialitzaran poques. El dia 23 es posarà a la venda una tirada de 1.899 unitats en qualitat Match i, per l'altra, una edició més exclusiva que constarà de només 22 unitats, que afegiran la signatura dels jugadors i les jugadores titulars dels dos partits, el clàssic i l'enfrontament de la Lliga F. Es podran comprar a la botiga online oficial del club.

Encara no es coneix l'import d'aquestes comptades 1.921. En les anteriors ocasions, el club ha fet edicions limitades a preus elevats. Per exemple, en el cas de la de "Motomami", el Barça en va fer dues edicions: una de 1.899 unitats i una altra de només 22 -úniques-. La primera es va vendre a un preu de 400 euros i la segona, a 2.000 euros.

La samarreta del clàssic va lluir el logotip de "Motomami", l'últim disc de Rosalía
Anar al contingut