La samarreta de la nova línia de roba de la marca Top Manta

El drama de la migració en una samarreta inspirada en el Barça

El lema "Barça o Barzakh" significa "Barcelona o mort", una frase que pronuncien els migrants africans quan inicien el seu camí amb pastera cap a Europa
Redacció Esport3

El Sindicat de Venedors Ambulants de Barcelona ha llançat una nova línia de roba de la marca Top Manta amb una picada d'ullet al Barça. La nova samarreta imita l'estètica de la culer, combinant el blau i el grana, i utilitza l'eslògan "Barça o Barzakh". L'emblema fa referència a "Barcelona o mort", una frase que els migrants africans exclamen abans d'emprendre el llarg camí en pastera fins a Europa.

La campanya pretén conscienciar sobre la gran quantitat de persones que perden la vida en aquestes travesses. El sindicat denuncia que l'any passat van morir més de 6.618 persones en el trajecte entre el mar d'Alborán i la Mediterrània i l'Oceà Atlàntic.

"Per recordar les vostres vides i denunciar les polítiques migratòries de la Unió Europea, presentem aquesta samarreta", explica la marca Top Manta.


Diverses cares famoses s'han sumat a la iniciativa. Els actors Carlos Cuevas i Miki Esparbé, l'actriu Mia Salapatau i la cantant Mushkaa participen en el videoclip promocional, i contribueixen així a la visibilització de la causa. A part de la samarreta blaugrana, també n'han tret una de negra i grisa. Totes dues es poden comprar a la botiga de Top Manta situada al Raval i a la seva pàgina web.

El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut