Una imatge de la samarreta especial que es farà servir en el clàssic (FC Barcelona)
Barça

El Barça lluirà un logotip especial al clàssic

L'equip blaugrana no portarà l'emblema de Spotify, el patrocinador principal, com feia fins ara

Redacció Esport3Actualitzat

El Barça no lluirà el logotip de Spotify en el clàssic de diumenge contra el Reial Madrid sinó que n'estrenarà un de nou. L'equip blaugrana farà promoció del cantant Drake portant l'emblema que caracteritza el cantant i músic canadenc, segons ha fet oficial el mateix club aquest divendres.

 

 

Quan es va anunciar l'acord amb Spotify ja es va comentar que la plataforma sueca de distribució de música es reservava el dret de variar el contingut en el frontal de la samarreta. Fins ara, però, el Barça havia lluït sempre l'emblema principal de Spotify. 

El canadenc Drake és el primer artista que supera els 50.000 milions de reproduccions a Spotify i per commemorar aquesta efemèride ha decidit concedir-li un espai promocional privilegiat com és la samarreta del Barça. El logotip que simbolitza l'artista és la silueta d'un mussol

 

ARXIVAT A:
El Clàssic
Anar al contingut