Rosalia durant la seva actuació a Barcelona
Rosalia durant la seva actuació a Barcelona
Barça

El Barça lluirà el logotip de Motomami el dia del clàssic de la Lliga

L'equip blaugrana farà publicitat del disc de Rosalía, la cantant catalana universal, el 19 de març

Redacció Esport3Actualitzat

El contracte de patrocini de Spotify amb el Barça preveu que en ocasions concretes l'equip pugui lluir a la seva samarreta un logotip diferent al de la plataforma de música per streaming. És el que passarà en el clàssic de lliga del 19 de març. El logotip que es podrà veure a la samarreta del Barça serà el de Motomami, l'últim disc de la cantant catalana Rosalía. 

No és la primera vegada que el Barça publicitarà algun treball discogràfic. De fet, en el clàssic jugar al Santiago Bernabéu ja va lluir una imatge corresponent al raper canadenc Drake. En aquella ocasió, el partit va acabar en derrota per als blaugranes (3-1). Ara, però, Xavi i els seus esperen poder segellar l'aliança amb Rosalía -una culer confessa- amb un recital que els acosti al títol de lliga.

El Femení, també amb Motomami

A diferència del mussol que simbolitzava Drake, la M de Motomami la lluirà també el Barça femení. En concret també serà al Barça-Reial Madrid de Lliga, que es disputarà a l'estadi Johan Cruyff una setmana després, el diumenge 26 de març

  

Anar al contingut