El FC Barcelona podria arribar finalment a la regla 1x1
El FC Barcelona podria arribar finalment a la regla 1x1 (FCB)
Barça

El Barça avança per tancar un patrocinador per als pantalons de l'equipació

Primer va ser el pit, després la màniga i aquest té molts números de ser el pas següent en la recerca d'ingressos addicionals

Redacció Esport3Actualitzat

El Barça està treballant per tancar un contracte de publicitat per als pantalons de l'equipació blaugrana. La notícia ha estat explicada per Mundo Deportivo, que afegeix que la possibilitat estaria en fase avançada fins al punt de ser tractada en la junta directiva de dimecres.

Primer va ser el pit, després la màniga i aquest té molts números de ser el pas següent en la recerca d'uns ingressos addicionals. Els estudis que s'han fet anteriorment ja contemplaven que la quantitat a rebre per l'esponsorització dels camals pot arribar als cinc milions d'euros per temporada.

Com destaca la mateixa informació, l'explotació d'aquest actiu seria una novetat i, per tant, significaria una injecció en l'apartat del fair play i computaria a favor de la tan desitjada norma de l'1x1.

Una indumentària, quatre patrocinadors?

Spotify és la marca principal en la indumentària culer. El Barça guanya, pels quatre anys de contracte (ara arrenca el tercer), 240 milions d'euros per portar la firma sueca a la samarreta dels primers equips masculí i femení. Deixant de banda els drets de cognom comercial del Camp Nou, en les tres primeres temporades també n'ingressarà 15 més per les samarretes d'entrenament.

El maig del 2023, l'entitat presidida per Joan Laporta anunciava la signatura d'un acord de patrocini per per dur la marca de televisors i productes d'àudio Ambilight TV a les mànigues. El vincle s'estén fins al 2027 a raó, aproximadament, de 10 milions per temporada.

Els pantalons s'afegirien ara a la llista de suports "patrocinables" d'una equipació que seguirà fabricant Nike, a l'espera de saber-se els detalls exactes de la nova proposta de la marca nord-americana. Queda lluny el debat sobre la samarreta neta de publicitat, que va ser així fins al 2006. Els temps han canviat.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona)

Anar al contingut