
Coutinho passa revisió mèdica a Qatar després d'una segona intervenció al genoll
El brasiler es va lesionar a finals del 2020 i el temps de baixa previst era de tres mesos, que es compliran a principis d'abril
Philippe Coutinho és a Qatar per passar la revisió mèdica de la lesió al genoll esquerre. Segons ha explicat l'"Onze" d'Esport3, al brasiler li van fer una segona intervenció al genoll fa un mes. Veient que no marxava el líquid que tenia al genoll, van decidir punxar un quist extern que li provocava aquest líquid. Després d'aquesta segona intervenció, el genoll evoluciona millor i confien que d'aquí un mes pugui tornar a jugar.
El jugador brasiler es va fer mal en l'últim partit del 2020 contra l'Eibar i pocs dies després era operat d'una lesió al menisc. Aleshores el comunicat mèdic parlava d'un temps de recuperació aproximat de tres mesos, que es compleixen la primera setmana d'abril.
Brazilian and FC barcelona football star Philippe Coutinho Correia visits Aspetar for a medical consultation today.
Aspetar سبيتار (@Aspetar) March 23, 2021
نجم المنتخب البرازيلي ولاعب برشلونة فليب كوتينهو في زيارة علاجية لسبيتار pic.twitter.com/pJGuGvCvdg
Coutinho ha passat pel mateix centre de medicina esportiva pel qual van passar Umtiti i Dembélé. Fins al moment de la lesió, Coutinho havia jugat 14 partits -entre Lliga i Champions-, amb un balanç de tres gols i dues assistències.