
El club desmenteix ara que hagin trobat Christian Atsu amb vida
El Hatay turc ha canviat la seva versió dels fets: ahir van dir que l'internacional ghanès Christian Atsu, actualment a les files del Hatayspor de la Superlliga turca, havia estat localitzat amb vida després que durant la tràgica jornada d'aquest dilluns se li hagués perdut la pista. Ara el club turc assegura que no l'han trobat encara.
La publicació dona informació de l'estat de tres companys d'Atsu: Onur Ergun i Burak Oksuz també haurien estat trobats vius pels equips de rescat, mentre que Kerim Alici ha aconseguit sortir de sota la runa pels seus propis mitjans. Taner Savur, director esportiu d'aquest club de Hatay, una de les ciutats més afectades pel sisme, podria seguir atrapat en algun dels molts edificis esfondrats.
El crit d'auxili de Demirel
L'entrenador del Hatayspor, que va ser un destacat porter del Fenerbahçe Volkan Demirel, ha aparegut compungit en un Instagram Live demanant ajuda per localitzar els seus companys.
El missatge del Màlaga
Atsu va ser l'autor del solitari gol que diumenge va donar la victòria dels seus contra el Kasimpasa. El Màlaga ha enviat paraules de suport per a un atacant que també va fer gols al Newcastle de la Premier League durant cinc temporades:
Medios de comunicación de Turquía señalan que Christian Atsu, exjugador malaguista, se encuentra atrapado bajo escombros tras un terremoto de 7, 7 grados.
Málaga CF (@MalagaCF) February 6, 2023
Nuestros pensamientos están con él y su familia en estos momentos de terrible angustia. pic.twitter.com/o1G9fKr7a6