La imatge amb la qual Adidas ha presentat la seva col·laboració amb Aitana Bonmatí
La imatge amb la qual Adidas ha presentat la seva col·laboració amb Aitana Bonmatí (Adidas)
Futbol

Aitana Bonmatí passa al següent nivell: es fa oficial el fitxatge per la seva nova marca

Adidas aposta per l'estrella blaugrana, que s'uneix a icones com Russo, Oberdof, Messi, Lamine Yamal o Pedri, que vesteixen la marca alemanya i es converteix en la futbolista millor pagada

Redacció Esport3Actualitzat

"Que comenci l'espectacle". Així han presentat la seva unió Aitana Bonmatí i Adidas en una publicació conjunta a les xarxes socials. D'aquesta manera, s'ha fet oficial el que s'havia convertit en molt més que un rumor. I és que la jugadora blaugrana, imatge de Nike fins al 31 de desembre, encara no s'havia decidit per cap patrocinador oficial.

En aquest sentit, la catalana s'havia deixat veure amb botes Adidas en els últims partits amb la selecció espanyola. En concret, la de Sant Pere de Ribes va portar unes Predator 24 en el duel d'Espanya contra Bèlgica en l'última jornada de classificació per a l'Eurocopa femenina.

Aitana Bonmatí amb botes Adidas durant el duel entre la selecció espanyola i Bèlgica (EFE)

De la prova a la confirmació

Aitana Bonmatí va entrar l'any 2024 sense contracte amb cap marca esportiva. Motiu pel qual la futbolista podia provar diferents models per acabar de decidir el seu futur. Durant aquest període, Nike tenia la possibilitat d'igualar l'oferta que li presentessin a Bonmatí, que tenia diverses ofertes sobre la taula.

L'alarma es va activar el 17 de març, quan la futbolista va ser suplent en el duel entre el Barça i el Tenerife al Johan Cruyff. En la seva arribada a la banqueta, Aitana portava les seves habituals Nike a la mà, però quan va saltar al terreny de joc, ho va fer amb unes botes blanques de la marca Adidas.

Finalment, l'actual Pilota d'Or femenina ha decidit tornar a la marca alemanya, que ja la va patrocinar entre el 2018 i el 2020. La migcampista es converteix així en la futbolista millor pagada per una marca comercial.

Nova dimensió

Aitana ja és tot un referent en el món del futbol i l'esport femení en general. Així ho demostra el seu últim èxit, ser la protagonista de la portada del joc més popular en l'àmbit futbolístic.En el seu retorn a Adidas, la futbolista catalana es trobarà un panorama molt diferent al que hi havia en la seva primera etapa amb la marca alemanya.

I és que, actualment, Adidas ha incrementat la seva aposta pel futbol femení i compta amb un departament específic per aquest àmbit amb futbolistes com la blaugrana Mapi León o l'exblaugrana Jennifer Hermoso. També l'anglessa Russo o la germànica Oberdof. Una aposta que segueix creixent i el fitxatge d'Aitana n'és un clar exemple.

ARXIVAT A:
Aitana Bonmatí
Anar al contingut