Tarda de cel variable i alguns ruixats

Ja tenim a tocar un cap de setmana molt tranquil, sense l'amenaça de ruixats ni temporals

Alberto AlcántaraActualitzat

La línia de pluges de dijous ja s'ha desplaçat cap a Itàlia, una situació que permet que entrem en una dinàmica de temps molt més tranquil·la, sense grans sistemes frontals ni temporals de llevant. Tindrem un final de setmana amb un temps més clàssic d'abril, amb molt de sol i temperatures agradables, no pas càlides.

Sol amb el permís dels ruixats

El dia ha arrencat amb sol una gran part del país, amb alguns núvols alts i mitjans en retirada per la Costa Central, i alguns de baixos cap al Pirineu. Al llarg del matí s'han format més núvols, i a partir del migdia han començat a descarregar els primers ruixats a la serralada.

A la tarda, també descarregaran xàfecs al Pirineu, a punts del Prepirineu, al nord d'Osona i també a les comarques interiors de Girona, localment acompanyats de tempesta. Fora del terç nord del país, la tarda serà assolellada o de cel variable amb cúmuls inofensius.

Temperatures més altes

Durant els propers dies les temperatures remuntaran però no s'acostaran, ni de bon tros, a la calorada de finals de març o principis d'abril, si bé de bon matí farà més fresca, les temperatures al migdia seran ben agradables. Les màximes més altes del dia pujaran una mica per sobre dels 22 ºC.

I el cap de setmana...

Dos dies per gaudir de l'aire lliure, amb força sol. No farà cap calorada, però l'ambient serà ben agradable. Hi haurà risc d'alguns ruixats dissabte al Pirineu.

 

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut