El Generació digital va fer el passat desembre un programa especial des de la tercera edició de la Barcelona Games World que va tenir més de 138.000 visitants. No només canvía el nom i passa a dir-se N1B, sinó que també volen abraçar més continguts relacionats. El seu director, Josep Maria Llopart, explica el perquè d'aquesta transformació.   N1B és una evolució natural de la Barcelona Games World, un saló referent en l'àmbit del videojoc i dels esports electrònics. En aquest sentit volem potenciar aquestes dues parts també a NiceOne Barcelona.   Més enllà del videojoc, aquesta nova línia incorporarà una visió de l'entreteniment digital de 360º.   Incorporarem les sèries, les pel·lícules, la cultura anime i plataformes d'streaming que formen part del dia a dia de molts usuaris. Volem fer un pas endavant per convertir-nos en l'esdeveniment més important del sud d'Europa.     A més, N1B vol aprofundir en els "technoesports", una competició que ja es va poder veure en la darrera edició de la BGW, i que és una mescla entre els esports electrònics i la realitat augmentada. Les dates de la propera edició també s'han concretat, serà del 28 de Novembre al'1 de desembre de 2019 a al recinte Gran Via de Fira Barcelona.