El sector turístic català exigeix que es retiri l'increment de la taxa turística que la Generalitat vol que entri en vigor a partir del maig.
Riuades de gent al carrer per aquesta festa de Sant Jordi, tot i ser dia laborable.
El govern espanyol aprova augmentar el pressupost en defensa i seguretat fins arribar enguany al 2% del PIB, com li reclama l'OTAN.
Connecta't al territori amb Catalunya Informació: Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona. La informació local a tota hora, a tot arreu. Això és "Catalunya al dia", amb Marta Romagosa, de dilluns a divendres, de 13 a 14 h.
Brussel·les proposa una primera llista de països per retornar-hi immigrants que es troben en situació irregular a la Unió Europea.
Seguim en directe la roda de premsa posterior al Consell Executiu del govern.
Vuit hores abans que el govern valencià enviés l'avís per la dana, ja sabia que hi havia un desaparegut, segons ha dit la delegada del govern espanyol davant la jutgessa.