S'aprova el decret de mesures urgents sobre habitatge gràcies a l'acord del govern amb ERC, els Comuns i la CUP sobre la regulació dels lloguers de temporada.
El govern ratifica l'aixecament de pràcticament totes les restriccions per la sequera. Gairebé 500 municipis recuperen la normalitat que van perdre a finals del 2021.
Connecta't al territori amb Catalunya Informació: Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona. La informació local a tota hora, a tot arreu. Això és "Catalunya al dia", amb Marta Romagosa, de dilluns a divendres, de 13 a 14 h.
El govern de Salvador Illa es prepara per a la guerra comercial activada per Donald Trump a tot el món. Illa garanteix protecció als sectors afectats i no descarta ajudes directes.
Pedro Sánchez fa una crida perquè la Unió Europea ampliï i diversifiqui els seus socis comercials internacionals i aposta per la negociació amb els Estats Units.
Renfe aparta dos treballadors que investiga amb relació a la supressió de trens, coincidint amb dies de vaga. La companyia vol saber si van donar ordres incorrectes de manera intencionada.
Una nova jornada de vaga a Renfe convocada pels sindicats minoritaris torna a provocar retards i supressió de trens.
La justícia francesa inhabilita Marine Le Pen durant cinc anys per malversació de fons públics i la condemna a quatre anys de presó.
Pendents de les reaccions després de l'absolució de l'exfutbolista Dani Alves del delicte d'agressió sexual. El TSJC considera que no hi ha prou proves contra ell.