
Matí complicat per dues avaries a Rodalies amb retards de més d'una hora
Les avaries d'aquest matí a la xarxa ferroviària han afectat 200 trens i 75.000 viatgers
Complicacions aquest matí a la xarxa de Rodalies de Renfe per una avaria en el sistema de senyalització a l'estació de Sants, a Barcelona. Hi ha hagut retards de més de 90 minuts a les línies R2, R2 Sud, R2 Nord, R11, R13, R14, R15 i R16 direcció Passeig de Gràcia. L'avaria d'Adif ha quedat reparada a les 16.00 encara que les afectacions es mantindran fins que els trens no vagin normalitzant els horaris de circulació.
Caos a Sants aquest matí
En algun moment del matí les aglomeracions a les andanes de Sants eren tan importants que el personal de Renfe hi bloquejava l'accés.

Aglomeracions a Sants (CCMA)
Renfe ha informat que, per tal de minimitzar i no incrementar més els retards, es desviaven els trens regionals procedents del corredor sud i amb destí Estació de França per Vilafranca.
Els trens amb destinació Barcelona Estació de França de les línies R13, R14, R15 i R16 circulen desviats per via Vilafranca. https://t.co/znqQO31ssx
Rodalies Catalunya (@rodalies) August 23, 2019
La incidència ha començat a quarts de set del matí a la zona de vies direcció Passeig de Gràcia..
La companyia ferroviària ha informat d'aquesta situació a través dels seus canals de comunicació i informació al client. Tot i això, ha apuntat que els "importants retards" feien que les afectacions "siguessin importants".
A conseqüència d'aquesta avaria, per temes de logística de personal i material s'han produit retards de 30 minuts a les línies R1 i R3.
Una segona incidència al Camp de Tarragona ha complicat la mobilitat aquest matí
Des de les 08.30 ha estat interrompuda la circulació de trens entre l'Hospitalet de l'Infant i Mont-roig per falta de subministrament elèctric.
La incidència ha afectat els trens de la línia R16 i de Llarga Distància del Corredor Mediterrani.

Tècnics d'Adif han arreglat l'avaria a mig matí, però el trajecte en tren entre l'Hospitalet de l'Infant i l'Ametlla de Mar ha continuat sense servei, segons ha informat Renfe. S'ha gestionat un servei alternatiu per carretera entre l'Ametlla i l'Hospitalet de l'Infant.
A les 13.20 tècnics d'Adif han restablert la circulació al tram de l'Hospitalet de l'Infant i l'Ametlla de Mar, que estava interrompuda des de les 08.30.
El portaveu de Renfe, Antonio Carmona, en declaracions a Catalunya Ràdio, ha explicat que els tècnics treballen per solucionar les avaries, però en aquests moments no hi ha previsió sobre el restabliment de la circulació amb normalitat a les línies afectades.
Les avaries d'aquest matí a la xarxa ferroviària han afectat 200 trens i 75.000 viatgers. Alguns usuaris expressen indignació a través de la xarxa i denuncien retards de dues i tres hores:
2 horas de retraso en la #r2 de #renfe. TELITA@Renfe #barcelona
Natalia Bermúdez (@james_etta_) August 23, 2019
45? Más de una hora llevamos 😒😒 #rodalies #renfe luego nos dicen que cojamos transporte público, precios abusivos y servicio lamentable!
Eli Cuenca (@Eli_Cuenca) August 23, 2019
@rodalies #r2 #renfe #rodalies el tren direcció Castelldefels quan passarà per Montcada i Reixac? Motiu de la incidència? Arribo tard
john1982bcn (@john1982bcn) August 23, 2019
@renfe #renfe. Este es el servicio que se ha pagado. 22 minutos de retraso y el de Alicante llegará en 8 minutos. Todo bien. Excelente trabajo, chicos. :) pic.twitter.com/iCJlZrUJuy
Radebu (@JoaquinRadebu) August 23, 2019
Quan agafes el tren i no saps si vas a Barcelona o a l'altra punta del món amb la d'hores que tardes. #RenfeStyle #Renfe #Rodalies #BonDia
Marina Pérez Got (@MarinaPrezGot) August 23, 2019
Avui a les 10:00h he agafat un tren a Castelldefels per anar a Barcelona. El tren ha estat parat 20 minuts abans d'arrencar. Un cop arribats a Gavà se n'ha estat 25 més, 15 al Prat i 20 a Bellvitge. Són les 11:30 i estem aturats en mig del no res.
Arnau (@arnauu15) August 23, 2019
Això és lamentable #renfe
3 hores i 13 minuts. Nou rècord mundial en la distància #Tarragona-#Barcelona. Enhorabona, @Renfe 👏🏆 pic.twitter.com/USVsp6Vrbi
Helle Kettner (@HelleKettner) August 23, 2019
Lamentable l'espectacle que esteu donant @rodalies. Els d'informació no en saben res. Es dediquen a parlar amb els caps, i no saben ni què dir als usuaris. La gent perduda, i que m'hagi de posar jo a informar una mica la gent... a veure si poseu ordre. @Renfe pic.twitter.com/Q7JWBAfiXL
Carlos (@trenesmania) August 23, 2019
- ARXIVAT A:
- Mobilitat