Nova fotografia per trobar el ciclista fugit després d'atropellar un nadó
Imatge difosa del presumpte autor de l'atropellament (Guàrdia Urbana Barcelona)
Barcelona

Nova fotografia per trobar el ciclista fugit després d'atropellar un nadó

La Guàrdia Urbana ha difós una nova imatge del ciclista que dissabte va atropellar greument un nadó a la Diagonal de Barcelona

RedaccióActualitzat

La policia segueix intentant localitzar el ciclista que el cap de setmana va atropellar un nadó i la seva mare quan baixaven de l'autobús. El ciclista va fugir sense socorre'ls. 
 

A les primeres imatges publicades a les xarxes i la demanda de col·laboració ciutadana, s'afegeix ara una nova fotografia, més clara, del ciclista travessant la Diagonal, on va tenir lloc l'accident.

 

L'atropellament va passar poc després de les tres de la tarda davant del Palau de Pedralbes, a la banda mar. El ciclista va envestir el nen, que va ingressar a l'hospital greu, però estable, i la mare, que va resultar ferida lleu. El nadó va patir un traumatisme cranial i evoluciona favorablement.

La Guàrdia Urbana segueix buscant testimonis de l'accident per tenir més detalls que permetin localitzar l'autor de l'atropellament.

ARXIVAT A:
Policial
Anar al contingut