
Mor un home de 31 anys ofegat a la platja de Cambrils en caure d'un patinet al mar
Un home de 31 anys ha mort aquesta tarda ofegat a la platja del Regueral de Cambrils, al Baix Camp.
L'home, de nacionalitat anglesa, anava en un patinet i ha caigut a l'aigua. Un trucada al telèfon d'emergències 112 a les 17.40 hores ha donat l'alerta.
Fins al lloc s'han desplaçat tres ambulàncies i un vehicle d'intervenció ràpida del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). El personal del SEM ha intentat reanimar l'home, però no se n'ha sortit.
La platja del Regueral és una de les platges catalanes vigilades i, en el moment dels fets, onejava la bandera verda.
Protecció Civil de la Generalitat insisteix en la importància d'extremar les precaucions a la platja i escollir, en la mesura del possible, aquelles que estiguin vigilades. Cal fer sempre cas de la bandera que el servei de socorrisme fa onejar i respectar les indicacions dels socorristes per evitar situacions de risc.