L'espot de La Marató de TV3 2009, premiat al Publifestival

La IV edició del Publifestival, el Festival Internacional de Publicitat Social, ha guardonat l'espot de La Marató de TV3 2009, "Diu molt de tu", amb el segon premi de la categoria de millor companyia anunciant

El Publifestival és la gran gala de la publicitat on es reconeixen els millors anuncis de televisió, ràdio, premsa, etc. relacionats amb causes socials. La gala de lliurament es va fer divendres passat a Màlaga. Van recollir el premi la directora de La Marató 2009, Cristina Muñoz, i la directora executiva de la Fundació La Marató, Carme Basté. La Marató de TV3 2009 va estar dedicada a recaptar fons per lluitar contra les malalties minoritàries. Sinopsi de l'espot El quiròfan d'un hospital. Un part. Sembla que tot va bé. La mare sent les últimes contraccions. El pare està nerviós. Les mirades es creuen. De cop i volta, tot es complica. El nen no pot sortir. La mare pateix. El pare encara està més nerviós. La llevadora actua. El ginecòleg pronuncia la paraula "empeny!". Passa alguna cosa inesperada. Dos nens. Són bessons. El ginecòleg hi insisteix: "Empeny!". A l'interior del ventre de la mare, el segon nen, un dels bessons, empeny el seu germà. L'ajuda a sortir. El locutor diu: "Hi ha persones que neixen per ajudar els altres". Tot va bé. El nen ha nascut. Somriures. Llàgrimes. Emoció. El part continua. L'espot s'acaba. Crèdits Bassat Ogilvy Equip creatiu: Camil Roca, Òscar Pla, Francesc Talamino i Nacho Magro Productor: Jordi Güell Productora: Ovideo Realitzadora: Laura Mañá 3D: Boolab TV3 Carles Checa, director creatiu de Màrqueting I els serveis de vestuari, maquillatge, ambientació i càsting
Anar al contingut