
Globus amb pintura davant d'Interior per demanar la dimissió de Buch
Centenars de persones han reclamat aquest dilluns la dimissió del conseller d'Interior, Miquel Buch, davant la seu del departament, convocats pels CDR. En la protesta hi han participat unes 2.700 persones, segons ha informat la Guàrdia Urbana de Barcelona.
Els Mossos d'Esquadra han blindat amb tanques el perímetre de la conselleria i han protegit els parabrises de les furgonetes antiavalots situades a primera fila.
El rastre del llançament de globus amb pintura a la Conselleria d'Interior, amb les furgonetes dels Mossos protegides amb paper film #SentènciaProcés https://t.co/xKnPVc14JV pic.twitter.com/S1CYjSpIDm
324.cat (@324cat) October 21, 2019
Tot i això, alguns dels concentrats han llançat globus plens de pintura contra una furgoneta antiavalots de la policia catalana, que ha quedat tenyida de diversos colors.
Llançament de globus amb pintura a la Conselleria d'Interior, amb la "festa dels globus" dels CDR. Ambient festiu i reivindicatiu, amb crits com "Buch, dimissió" #SentènciaProcés https://t.co/LrFcBVHGA8 pic.twitter.com/zsifbzVN2R
324.cat (@324cat) October 21, 2019
La pintura, però, no ha arribat a la façana de la conselleria, protegida per un perímetre de tanques que separava els manifestants de l'edifici, situat a la cruïlla del Passeig de Sant Joan i el carrer Diputació.
A la concentració s'han cridat consignes com "Buch dimissió", "Independència", o "Catalunya antifeixista":
Crits de "Buch, dimissió", "Independència" o "Catalunya antifeixista" a la concentració davant la Conselleria d'Interior, on s'han llançat globus de colors #SentènciaProcés https://t.co/xKnPVc14JV pic.twitter.com/BQdeaLbNYu
324.cat (@324cat) October 21, 2019
A banda de globus amb pintura de colors, alguns dels assistents a la protesta també han llançat ous i bales de vidre:
A més de globus amb pintura, alguns concentrats davant d'Interior han llançat ous i bales de vidre a la Conselleria d'Interior, que està blindada amb tanques #SentènciaProcés https://t.co/xKnPVc14JV pic.twitter.com/YybRLs60Hb
324.cat (@324cat) October 21, 2019
La figura de Buch està sent molt qüestionada per les actuacions dels Mossos d'Esquadra en els disturbis dels darrers dies als carrers de diverses ciutats catalanes.
Passades les vuit del vespre, la protesta s'ha desconvocat:
Desconvocada la protesta dels CDR davant de la Conselleria d'Interior, on s'han llançat globus amb pintura. El to ha estat festiu i reivindicatiu #SentènciaProcés https://t.co/xKnPVc14JV pic.twitter.com/Lgdhn8YHKU
324.cat (@324cat) October 21, 2019
La protesta es mou cap a la delegació del govern
Un cop desconvocat l'acte, alguns dels assistents han anat caminant fins a la delegació del govern espanyol a Barcelona, al carrer Mallorca.
- ARXIVAT A:
- CDRMiquel BuchProcés català