Globus amb pintura davant d'Interior per demanar la dimissió de Buch
L'estat d'una furgoneta antiavalots dels Mossos d'Esquadra, després de rebre globus de colors

Globus amb pintura davant d'Interior per demanar la dimissió de Buch

Actualitzat

Centenars de persones han reclamat aquest dilluns la dimissió del conseller d'Interior, Miquel Buch, davant la seu del departament, convocats pels CDR. En la protesta hi han participat unes 2.700 persones, segons ha informat la Guàrdia Urbana de Barcelona.

Els Mossos d'Esquadra han blindat amb tanques el perímetre de la conselleria i han protegit els parabrises de les furgonetes antiavalots situades a primera fila.

 

 

Tot i això, alguns dels concentrats han llançat globus plens de pintura contra una furgoneta antiavalots de la policia catalana, que ha quedat tenyida de diversos colors.

 

 

La pintura, però, no ha arribat a la façana de la conselleria, protegida per un perímetre de tanques que separava els manifestants de l'edifici, situat a la cruïlla del Passeig de Sant Joan i el carrer Diputació.

A la concentració s'han cridat consignes com "Buch dimissió", "Independència", o "Catalunya antifeixista":

 

 

A banda de globus amb pintura de colors, alguns dels assistents a la protesta també han llançat ous i bales de vidre:

 

 

 

La figura de Buch està sent molt qüestionada per les actuacions dels Mossos d'Esquadra en els disturbis dels darrers dies als carrers de diverses ciutats catalanes.

Passades les vuit del vespre, la protesta s'ha desconvocat:

 

 

La protesta es mou cap a la delegació del govern

Un cop desconvocat l'acte, alguns dels assistents han anat caminant fins a la delegació del govern espanyol a Barcelona, al carrer Mallorca.

 

 

ARXIVAT A:
CDRMiquel BuchProcés català
Anar al contingut