Barcelona

Catalunya Ràdio manté el lideratge per dotzè any consecutiu amb 564.000 oients, segons l'EGM

L'últim Estudi General de Mitjans conclou que Catalunya Ràdio, amb 564.000 oients diaris de mitjana, tanca el 2006 com a líder indiscutible de les emissores del país per dotzè any consecutiu, i Catalunya Informació ho fa amb una mitjana de 101.000 oients diaris i se situa líder de les ràdios informatives. Per la seva banda, "El matí de Catalunya Ràdio", amb 408.000 oients, és el programa més escoltat del país, a molta distància de la resta, i el nou programa "On vols anar a parar?", de Llucià Ferrer, ha augmentat un 20% els oients respecte a l'últim estudi de l'EGM. Finalment, l'iCat fm ha obtingut una audiència acumulada de 8.000 oients, i Catalunya Música acabarà l'any 2006 amb una mitjana de 25.000 oients.

Actualitzat

Catalunya Ràdio ha aconseguit ser l'emissora més escoltada del país per dotzè any consecutiu. I és que, segons l'Estudi General de Mitjans, l'emissora acabarà el 2006 amb una audiència acumulada de 564.000 oients diaris, 69.000 més que la segona emissora. Pel que fa a la seva programació, "El matí de Catalunya Ràdio", el programa que dirigeix Antoni Bassas, ha tornat a ser el programa més escoltat del país, amb 408.000 oients. La seva diferència respecte del segon més escoltat és encara més important, ja que se situa en 128.000 oients.

Amb tot, una de les dades més destacades de l'EGM de desembre són les audiències dels nous programes d'aquesta temporada. Manel Fuentes s'ha convertit en el líder de la seva franja horària, amb 97.000 oients, i Llucià Ferrer ha tingut 70.000 oients amb el seu "On vols anar a parar?", 12.000 més que en l'onada anterior.

Pel que fa al cap de setmana, 113.000 oients escolten cada diumenge "Eduqueu les criatures", el programa de Carles Capdevila que ha debutat enguany liderant la seva franja horària i amb un augment també de 12.000 oients respecte a l'onada anterior de l'EGM. El mateix ha passat amb "El nas de Cleòpatra", el programa que Enric Calpena ha estrenat aquesta temporada, que ara lidera la seva franja horària dels diumenges amb 75.000 oients, el doble d'audiència de l'onada anterior.

D'altra banda, el programa "El suplement", de Xavier Solà, continua sent un referent els caps de setmana i lidera la franja matinal dels diumenges, amb 169.000 oients. "Mans", el renovat programa de música popular i sardanes, ha aconseguit en aquesta onada 93.000 oients i se situa com el més escoltat a primera hora dels diumenges.

Catalunya Informació i Catalunya Música, líders

Catalunya Informació, amb 101.000 oients, i Catalunya Música, amb 25.000, han acabat l'any com a líders de les seves fórmules radiofòniques, i iCat fm ja ha acumulat 8.000 oients diaris en els seus primers mesos d'existència.

Finalment, l'Estudi General de Mitjans recull que el consum de ràdio generalista ha baixat aquest any un 3%, mentre que la ràdio musical i la informativa augmenten un 4% i un 3%, respectivament.

Anar al contingut