Catalunya Ràdio

Catalunya Ràdio manté el lideratge amb 587.000 oients, segons l'última onada de l'Estudi General de Mitjans

Bons resultats d'audiència per a les emissores de la CCRTV, segons l'última onada de l'Estudi General de Mitjans. Catalunya Ràdio ha revalidat per dotzè any consecutiu el lideratge amb 587.000 oients i ha crescut un 1% el primer trimestre d'aquest any respecte de l'últim període de l'any passat. Destaca altre cop el programa "El Matí de Catalunya Ràdio", que ha augmentat l'audiència en totes les franges horàries i ha aconseguit 472.000 oients, 173.000 més que el seu principal competidor. Per la seva banda, Catalunya Informació, amb 116.000 oients diaris, ha crescut un 13% d'audiència i Catalunya Música, amb 30.000 oients, un 15% durant els primers mesos del 2006.

Actualitzat
Catalunya Ràdio manté el lideratge amb 587.000 oients i ha crescut un 1% el primer trimestre d'aquest any respecte de l'últim període de l'any passat, segons l'última onada de l'EGM del 2006. De dilluns a divendres, l'emissora és líder de manera ininterrompuda des de les 7 del matí fins a les 4 de la tarda. Amb aquesta audiència, Catalunya Ràdio ha revalidat el lideratge per dotzè any consecutiu. El programa "El Matí de Catalunya Ràdio", d'Antoni Bassas, ha augmentat l'audiència en totes les franges horàries i ha aconseguit 472.000 oients, 173.000 més que el seu principal competidor. L'"Informatiu migdia" també ha augmentat d'audiència fins als 50.000 oients. També creix significativament l'audiència del programa "El cafè de la República", que ha arribat als 60.000 oients. El "Catalunya vespre", per la seva banda, ha mantingut el lideratge a la seva franja horària. Pel que fa al cap de setmana, "El suplement" dels dissabtes, el magazín que dirigeix Xavier Solà, és el programa amb més audiència de tot el cap de setmana, amb 236.000 oients. De fet, els dissabtes, Catalunya Ràdio és líder des de les 7 del matí fins a les 6 de la tarda, i cal destacar L'"Informatiu matí" dels dissabtes, que ha pujat de manera espectacular i ha arribat als 141.000 oients. Dels sis programes més escoltats els dissabtes, quatre són de Catalunya Ràdio, i dels 5 programes més escoltats els diumenges, en són 3. D'altra banda, Catalunya Informació, amb 116.000 oients diaris, ha experimentat un fort creixement d'audiència durant els primers mesos d'aquest any. L'increment és d'un 13% respecte de l'onada anterior, la de la tardor. Catalunya Música, en canvi, ha aconseguit un augment d'un 15% respecte del mateix període de l'any passat amb 30.000 oients.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut