Anar a la navegació principalAnar al contingut

Quan fa uns mesos ens vam retrobar tots per iniciar el rodatge dels nous capítols de la segona temporada, érem conscients que les expectatives eren molt altes, que l'èxit de la primera temporada ens demanava un grau d'autoexigència molt elevat.

La resposta de tots va ser treballar amb més intensitat i més entusiasme, fent d'aquesta aventura una experiència increïble. Molt aviat l'aula, els passadissos, tots els decorats de la sèrie tornaran a quedar buits perquè ja estem rodant les últimes escenes. Puc assegurar-vos que, un cop més, l'experiència ha estat intensa, feliç i molt enriquidora. Estic segur que, d'alguna manera, aquest esperit festiu i aquesta bona energia que sentim els que participem en el projecte arribaran a l'espectador.

Que ningú es pensi que "Merlí" es deixarà portar per la inèrcia. Parlar de "Merlí" és parlar precisament de transgredir qualsevol tipus d'inèrcia. Hem intentat que la segona temporada mantingui la capacitat de sorprendre. Entre tots ens hem proposat no acomodar-la i estimular la seva rebel·lia. Ens hem esforçat molt per mantenir-nos fidels a la veritat i espontaneïtat d'aquest grup d'alumnes que gairebé tothom coneix com els Peripatètics. Tant de bo gaudiu de les seves històries com personalment he gaudit a l'hora de rodar-les.

 
Eduard Cortés