La plataforma 3Cat supera els 16,8 milions de reproduccions en català aquest gener i fa el rècord des de l'estrena

TV3 lidera per 30è mes consecutiu, amb una quota del 13,8%

Aquest mes de gener la plataforma 3Cat ha superat els 790.000 usuaris registrats. A més, 2,5 milions de dispositius únics s'hi han connectat i s'han fet més de 16,8 milions de reproduccions. Les dades rècord des de l'estrena.

Pel que fa a les reproduccions de vídeo a la carta, la millor dada històrica, amb 13,4 milions i el consum de vídeo a la tele connectada ha superat els 8,5 milions de reproduccions, la dada més alta mai registrada en aquest entorn.

I pel que fa a les xarxes socials, s'han fet més de 106 milions de reproduccions de vídeo a les xarxes de 3Cat. El vídeo més vist és un tall de l'entrevista de Pablo Motos a Sofia Vergara publicat per l'"APM?", amb més de 4,6 milions de reproduccions a TikTok, 3 milions a Facebook, 2,4 milions a Instagram i gairebé 2 milions a X.

El programa més vist en directe i a la carta va ser el "Joc de cartes", el segon el "TN migdia" i el tercer el "TN vespre".

I pel que fa a la ficció, amb més de 5,9 milions de reproduccions han fet la millor dada a la carta dels darrers anys.

TV3, líder 30 mesos consecutius

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest gener TV3 ha aconseguit una quota del 13,8%. És l'única cadena que ha arribat a les dues xifres i a més, a gran distància de la segona classificada, Antena3, a 5,1 punts, i ha superat per 5,3 punts la tercera, La1.

TV3 ha liderat la franja del day time, amb un 14,1,9%, a 4,6 punts de la segona, Antena3 i és la cadena que millora més a la franja respecte el desembre del 2023. També ha liderat la franja del prime time de manera contundent, amb una quota del 15,5%, i ha superat per 6,5 punts la segona classificada, La 1, que no arriba als dos dígits.

També és la cadena generalista més ben valorada al GENER al panel de GfK**, amb un 8.4.

Esport3 fa el millor mes de gener des del 2016 i el dia 25 va fer la millor quota diària des del 8 de març del 2017.

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,4, segons el panel de GfK.

12 dels 15 programes més vistos del rànquing han estat de TV3. I el que més ha destacat aquest gener ha esta la gala "40 anys i una nit" que es va emetre el dia 19 de gener, per celebrar els 40 anys de TV3 i Catalunya Ràdio, que va fer una audiència mitjana de 513.000 espectadors, una quota del 30,1% i una audiència acumulada de 962.000 persones. Va liderar la franja en tots els targets.

(Fonts: *Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total. **GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur)

#audiènciesTV3

Anar al contingut