El català no és permès a la sala de premsa de l'estadi Santiago Bernabéu
El cap de premsa del primer equip del Reial Madrid no va autoritzar Kiko Casilla a respondre una pregunta en català al nostre company Sebas Guim
Malauradament no és una escena nova, però continua sobtant. El responsable de premsa del Reial Madrid va impedir que el porter de l'equip blanc, Kiko Casilla, contestés en català una pregunta feta pel nostre company Sebas Guim.
El porter d'Alcover va ser titular en el partit del Reial Madrid davant el València (3-2) i va sortir a la sala de premsa per valorar el partit. En un moment donat, Sebas Guim, corresponsal de TV3 a Madrid, va fer-li una pregunta, demanant que li respongués en català. Casilla va tenir un moment de dubte i li va preguntar al cap de premsa, Carlos E. Carbajosa, que va ser taxatiu: "No, en catalán no. En espanyol", va respondre. I la pregunta es va haver de refer en castellà.
A la sala de premsa del Reial Madrid s'atenen les preguntes a totes les estrelles de l'equip en els seus idiomes, ja sigui el portuguès, el francès, l'anglès o el serbocroat.
Cal remarcar que al final de la roda de premsa, Kiko Casilla es va disculpar amb Sebas Guim.