
Pablo Crespo declara que li van dir que Rubalcaba preparava una operació contra el PP
La fiscalia demana 85 anys de presó per a l'exsecretari d'Organització del PP gallec Pablo Crespo, considerat el número dos de la trama Gürtel
El presumpte número dos de la trama Gürtel i exsecretari d'Organització dels populars gallecs, Pablo Crespo, ha declarat en la sessió d'aquest dilluns que al 2008 li van dir que l'exministre de l'Interior i exlíder del PSOE Alfredo Pérez Rubalcaba va orquestrar una operació contra el PP:
"La informació que jo tenia és que des del despatx del senyor Rubalcaba, i posteriorment, des del despatx del sentor Camacho, el seu successor en el Ministeri de l'Interior, s'havia organitzat, amb policies amics i gent de confiança, una operació que realment anava dirigida contra el Partit Popular, i que en aquest assumpte estava involucrat el senyor Correa per la seva relació amb el gendre del senyor Aznar. Aquesta és la informació que jo vaig rebre"
Crespo ha dit que no pensava revelar el nom de la persona que li havia facilitat aquesta informació. A preguntes de la fiscal Concepción Sabadell, l'exdirigent popular no ha reconegut les acusacions. La fiscalia demana contra ell 85 anys de presó, tot i que el cervell de la trama, Francisco Correa, el va desvincular del cas.