
L'humorista Joaquín Reyes es disfressa de Puigdemont i la policia l'intenta detenir
El portal Vertele avança que sis agents l'han anat a buscar alertats per un veí de Torrejón de Ardoz
Sorpresa durant el rodatge d'un esquetx de l'actor i humorista Joaquín Reyes caracteritzat de Carles Puigdemont. Segons ha avançat el portal Vertele, un veí de Torrejón de Ardoz, on s'estava gravant el gag, ha alertat la Policia Nacional que li havia semblat veure el candidat a la presidència de la Generalitat.

Sis agents s'han presentat al Parque Europa per comprovar si es tractava de Puigdemont, ha afegit el portal. Quan s'han adonat de la situació, tothom s'ho ha pres de bon humor, segons ha explicat el mateix actor en una entrevista a la Cadena SER.
Ahora mismo en @laventana Joaquín Reyes @enjutomojamuto: "Han venido seis policías a detenerme porque ha llamado un vecino diciendo que estaba Puigdemont, les hemos explicado que era para un sketch de @El_Intermedio y se han reído."
Marta Valderrama (@mvalderramac) 22 de febrer de 2018
Joaquín Reyes, conegut sobretot pel programa d'humor "Muchachada Nui" i que també va copresentar l'última cerimònia dels Premis Goya, gravava l'esquetx per a "El Intermedio". El mateix programa ha confirmat a Twitter la confusió.
La @policia identifica a Joaquín Reyes (@enjutomojamuto) tras recibir la llamada de un vecino que lo confundió con Puigdemont https://t.co/vziTvcVPit pic.twitter.com/NXHjBIw5JC
El Intermedio (@El_Intermedio) 22 de febrer de 2018
"No està la situació per a brometes"
El programa de TV3 "Tot es mou" ha parlat amb Reyes, que ha confirmat que els sis agents s'han acostat a ell sense pressa.
"Jo estava gravant i, de sobte, veig les cares de l'equip i diuen: 'Hòstia, la policia.' Em giro i venien sis agents caminant. O bé no tenien gaires ganes de detenir-lo o s'ho ensumaven."
El còmic, que s'ha caracteritzat de nombroses celebritats, ha afegit que els agents "es morien de riure" davant la situació.
Reyes també ha explicat que una productora ha parlat amb el veí que ha avisat els agents.
"Ha parlat amb ell i li ha dit: 'Com és que ha trucat, que no veu que és un rodatge?' I ell li ha contestat: 'No està la situació per a brometes.'"
L'humorista d'Albacete ha considerat un "absurd meravellós" el que li ha passat i ha afegit que es podria considerar un "homenatge a Forges" en el dia de la seva mort.
😂😂😂 La policia confon l'humorista Joaquín Reyes amb @KRLS. No et perdis la conversa en directe amb Pilar @RaholaOficial #HolaRahola #TotEsMouTV3
Tot es mou (@totesmoutv3) 22 de febrer de 2018
📺 @tv3cat
▶https://t.co/NzwUyPnLI1 pic.twitter.com/FYkGEe9iYL
- ARXIVAT A:
- Junts