Abertis, Colonial i Cellnex decideixen traslladar les seves seus socials a Madrid
El consell d'Administració de Planeta anuncia que també deixarà Catalunya si es declara la independència
El grup d'infraestructures Abertis, la immobiliària Colonial i la firma de telecomunicacions Cellnex ha anunciat aquest dilluns a la tarda que traslladaran les seves seus socials respectives de Barcelona a Madrid.
En el cas de Cellnex Telecom, el trasllat serà provisional "mentre la situació d'incertess s'allargui".
El grup editorial Planeta, per la seva banda, ha reunit el seu consell d'Administració per analitzar la situació política a Catalunya i han comunicat que, en cas que es declari la independència, traslladaria el seu domicili social a Madrid.
La immobiliària Colonial està presidida per Juan José Brugera, president del Cercle d'Economia, que precisament aquest cap de setmana s'ha reunit amb Carles Puigdemont per demanar-li que renunciés a la declaració unilateral d'independència.
MRW canvia la seu a València
La firma de paqueteria MRW ha fet públic també aquest dilluns a la tarda que el seu domicili social passarà de l'Hospitalet de Llobregat a València.
D'aquesta manera, s'uneixen al reguitzell d'empreses que estan anunciant que canvien l'adreça del seu domicili social i marxen de Catalunya, com Caixabank, Banc Sabadell o Agbar.
- ARXIVAT A:
- Referèndum 1-O