Els clients de CaixaBank estan tenint problemes per operar digitalment

Cauen l'app i el web de CaixaBank i els clients tenen problemes per operar durant hores

L'avaria ha començat a primera hora de dilluns, coincidint amb el primer dia del mes, i no s'ha restablert fins a mitja tarda

Agències/RedaccióActualitzat

Una incidència ha afectat des de primera hora d'aquest dilluns l'aplicació mòbil i el web de CaixaBank i ha impedit als seus clients operar amb els diferents serveis del banc amb normalitat, coincidint amb el primer dia de mes.

Segons han dit a l'ACN fonts de l'entitat, l'afectació per la incidència ha estat desigual entre els usuaris, ja que en alguns casos el servei ha funcionat amb molta lentitud i en altres no ha estat possible operar. Quan han intentat accedir-hi, els clients de CaixaBank han llegit aquest missatge:

El missatge que han rebut al seu mòbil els usuaris de l'aplicació de CaixaBank (3Cat)

Cap a les 6 de la tarda d'aquest mateix dilluns fonts del banc han assegurat que el problema ja estava resolt, i que no s'ha tractat de cap caiguda dels sistemes, sinó d'una "incidència tècnica" que podia generar "lentitud operativa i dificultats d'accés".

La resta de serveis de Caixabank, incloses les oficines i els caixers automàtics, no s'han vist afectats per aquest problema i han pogut operar sense incidents.


ING també registra problemes

D'altra banda, la banca online ING Direct també ha començat el mes de juliol amb mal peu, i aquest dilluns al matí ha patit una caiguda dels servidors. La companyia no ha pogut restablir la normalitat de l'ús de l'aplicació fins a les 13.00.

ARXIVAT A:
BancaTecnologiaInternet
Anar al contingut